wtorek, 17 stycznia 2012

Dobry pomysł na biznes, czyli jak robić z klienta idiotę

Serwisy zakupów grupowych stworzyły świetną furtkę do manipulacji cenowych.
Mały przykład poniżej.

Zamiast sprzedawać coś na Allegro, np. za 15,50zł:


Można przecież stworzyć stronę internetową, z zawyżoną ceną tego samego produktu:



Po czym wystawić ten produkt w zakupach grupowych robiąc "zniżkę" od zawyżonej ceny:



I wszyscy na tym zarabiają... wszyscy czyli sprzedawca i dany serwis zakupów grupowych. Tylko klient poszkodowany, bo się daje nabrać na wielką obniżkę, a tak naprawdę wydaje więcej.


PS. Wszystkie powyższe oferty (na Allegro, na stronie www.jelly-watch.info i w portalu MyDeal) pochodzą od jednej i tej samej firmy - Kamil Trawiński SHARK, Gdynia.


Kliknij, jeśli podobał Ci się wpis: